Jump to content

Last MaNGOS compilation


Guest Gafda

Recommended Posts

Hi ! Today, I want compile the last MaNGOS core (10121) with ScriptDev2 (1736)

But when I compile SciptDev2 I've go 4 errors !

Sorry it is in French !!

Os : Windows 7 Ultimate Edition

Visual Studio 2008 Express Edition

MaNGOS 10121

ScriptDev2 1736

1>..\\scripts\\world\\go_scripts.cpp(310) : error C2039: 'GetObjectSize'*: n'est pas membre de 'GameObject'
1>        c:\\mangos\\mon mangos\\master\\src\\game\\GameObject.h(579)*: voir la déclaration de 'GameObject'

1>..\\scripts\\outland\\shadowmoon_valley.cpp(315) : error C2039: 'GetObjectSize'*: n'est pas membre de 'Creature'
1>        c:\\mangos\\mon mangos\\master\\src\\game\\Creature.h(379)*: voir la déclaration de 'Creature'

1>..\\scripts\\northrend\\utgarde_keep\\utgarde_pinnacle\\boss_svala.cpp(117) : error C2039: 'GetObjectSize' : n'est pas membre de 'Creature'
1>        c:\\mangos\\mon mangos\\master\\src\\game\\Creature.h(379) : voir la déclaration de 'Creature'

1>..\\scripts\\eastern_kingdoms\\magisters_terrace\\boss_selin_fireheart.cpp(161) : error C2039: 'GetObjectSize'*: n'est pas membre de 'Creature'
1>        c:\\mangos\\mon mangos\\master\\src\\game\\Creature.h(379)*: voir la déclaration de 'Creature'

i don't understand :mad: I think last rev of MaNGOS is not comatible with ScriptDev2 (1736)

Thanks !

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy Terms of Use